آذر نیوز

بررسی تخصصی اخبار با آذر ماهی ها

بررسی تخصصی اخبار با آذر ماهی ها

پیوندها

 

اگر اهل فن هستید و به دنبال کارهای هنری بسیار ویژه ای برای جلوه بخشیدن به دیوارهای دفتر کار خود هستید ، به دنبال چیزی غیر از کارهای شگفت انگیز GRID Frame Studio نباشید.

این شرکت با تمرکز بر تهیه محصولات کلاسیک الکترونیکی مانند تلفن ها ، فضای بازی قابل حمل و حتی ساعت های هوشمند ، دستگاه را با مراقبت از ifixit ، با حفظ اجزای حساسی که تجربه های شگفت انگیز گذشته ما را تحریک می کند ، از بین می برد.

چیزی که من واقعاً دوستش دارم و از آن لذت می برم وقت گیر است که برای درک هر یک از اجزا ، ترتیب و برچسب زدن آنها در قاب لازم است.  عناصری مانند ماژول های دوربین ، برد اصلی ، جک هدفون ، موتور ویبره در کنار شاسی اصلی دستگاه و از در و پشت قاب قرار گرفته اند.

برای بسیاری از مشتریان ، این نگاه جذاب به سخت افزار برای اولین بار است که به شما کمک می کند از فناوری شگفت انگیزی که سخت افزارهایی را که ما قبلاً استفاده کرده ایم و یا قبلاً استفاده کرده اند هدایت کنید و خاطرات خوبی از آن داشته باشید ، استقبال کنید.

من با داشتن فرصتی برای انتخاب طرحی برای بررسی ، آیفون 4S را انتخاب کردم و این نیز در بالای لیست پرفروش ترین ها قرار گرفت.

به شخصه ، اولین تجربه من با یک دستگاه جدید اپل iPod touch بود ، و با یک صفحه لمسی خازنی ، به یاد می آورم که چقدر فوق العاده پاسخگو و تغییر دهنده بازی است.  مهم است که به یاد داشته باشیم که این دستگاه ها در آن زمان چقدر محدود بودند ، اما این مانع از این نشد که نسبت به هر چیز دیگری که قبلاً لمس کرده بودیم ، عاشق ابتکاری آنها باشیم.

حتی پس از ورود اولین آیفون به استرالیا ، فروشگاه App در دسترس نبود و ویژگی های ارائه شده به تماس و پیام ، وبگردی ، پخش موسیقی و عکس محدود می شد.  در آن زمان ، داشتن 3-4 دستگاه در یک دستگاه یک گام بزرگ به جلو برای دستگاه های خاص بود و می توانست در جیب شما جای گیرد.

در آن زمان که به دنبال جایگزینی آن بودم ، آیفون 4S منتشر شد و این تقریباً 10 سال پیش ، یعنی در اکتبر 2011 است. من عاشق طراحی صنعتی که اپل استفاده می کرد ، بودم ، آن را با کناره های صاف و گوشه های شعاع کوچکتر دوست داشتم.  به طرز عجیبی ، این طراحی عقب رفته است و جدیدترین آیفون 12 اپل شباهت های جدی دارد ، البته اکنون بسیار بزرگتر است.

با توجه به اینکه با علاقه به iPhone 4S نگاه می کنم ، این تنها انتخاب برای من بود ، اما گزینه های زیادی وجود دارد که در عرض یک دقیقه به آنها خواهیم رسید.

قاب سیاه و سفید یکپارچه واقعاً حس کیفیت را به این محصول می بخشد و به عنوان یک تعارف عالی برای اجزای سیاه و قلمهای سیاه است.  من امیدوارم که در آینده ارائه رنگ سفید یا حتی چوب به عنوان یک انتخاب قاب را شروع کنم ، زیرا مردم قبلاً به این سبک از قاب در خانه خود متعهد بوده اند و دوست دارند که متناسب باشد.

اگر خوب نگاه کنید ، ابعاد دستگاه را نیز خواهید دید ، که باعث می شود این اثر هنری مستقیماً از کوپرتینو مانند یک طرح مهندسی یا نقشه فنی دستگاه احساس شود.

این مکان به راحتی می تواند یک مکان غرور آفرین در قفسه خانه یا محل کار شما باشد ، یا می توانید از قلاب های قاب تعبیه شده در پشت قاب برای آویزان کردن آن استفاده کنید.  متناوباً ، می توانید 3M velcro را برای اتصال به دیوار خود انتخاب کنید.  در هر صورت ، آثار هنری کاملاً آغاز مکالمه با تمام بازدیدکنندگان خواهد بود.

در زیر گالری عکس هایی مشاهده می شود که از نزدیک آیفون 4S را در قاب آن نشان می دهد.

نکته مورد علاقه من نقل قول استیو جابز است که در گوشه پایین سمت چپ یافت شده است.  در مورد 4S می خوانید:

“شما نمی توانید نقاط به جلو را متصل کنید.  فقط با نگاه به گذشته می توانید آنها را وصل کنید.  بنابراین باید اعتماد کنید که امتیازات به نوعی در آینده شما به هم متصل می شوند.

استیو جابز.

GRID Studio آثار هنری را در لیست رو به رشد دستگاه ها ، از جمله دستگاه های زیر ، با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد.  چه برای خودتان باشد ، چه برای تولد یک دوست یا حتی چیز خاصی در کریسمس ، شما می توانید از لیست آثار هنری زیر انتخاب کنید:

GRID Studio یک بخش پرسش و پاسخ عالی در وب سایت خود ایجاد کرده است که به بسیاری از س manyالات شما پاسخ می دهد.

در اینجا یک سوال ساده در مورد کاربردی بودن ذخیره باتری در قاب وجود دارد.  اگرچه یک ماژول باتری با اندازه مناسب در این قاب گنجانده شده است ، اما در واقع یک باتری واقعی نیست که با استفاده از یک باتری لیتیوم یون که در معرض یک دامنه دما قرار دارد ، هرگونه نگرانی در مورد ایمنی را کاملا از بین می برد.

اگرچه شما می توانید از طیف گسترده ای از دستگاه های قاب شده انتخاب کنید ، یک عنصر بسیار منحصر به فرد وجود دارد – پروژه سفارشی.  این شرکت در حال حاضر یک پروژه یک بار برای مشتری ارائه می دهد ، که نشان می دهد آنها برای انجام کارهای سفارشی بیشتر در آینده با قیمت دقیق آماده هستند.  من گمان می کنم که با وجود هزینه های درجه یک ، این می تواند بسیار محبوب باشد ، با توجه به اینکه کسانی که فن آوری را دوست دارند اغلب عاشق فناوری ما می شوند و می خواهند مدت طولانی پس از استفاده از زندگی خود ، برای حافظه خود ارزش قائل شوند.

حتما به http://gridstudio.cc بروید و محصولات آنها را مرور کنید.

  • عرفان مصطفی پور