آذر نیوز

بررسی تخصصی اخبار با آذر ماهی ها

بررسی تخصصی اخبار با آذر ماهی ها

پیوندها

 

تا آنجا که ما می دانیم ، آنها صندلی ها را شکستند و ناامیدی را در فاصله ای امن از دوربین زوم پخش کردند.

و اگر نه؟

خوب ، این Tampa Bay Lightning از خنکی و خنکی بیشتری برخوردار است که بیشتر ما تحت چنین اجباری نشان می دهیم.  آنها هر دلیلی داشتند که چهارشنبه شب با کلاهبرداری دیوانه وار از کولوسئوم در ناسائو خارج شوند – به قاضی کریس لی ، که در حال تماشای رهبر برای مشخص کردن مرحله پلی آف ، نیکیتا کوچروف بود ، که توسط یک کنترل سخت متقابل زخمی شد و تصمیم گرفت مجازاتی را اعمال نکند.  و همچنین به دلیل هدر دادن 2-0 با قرار گرفتن در فینال جام استنلی در خط.

تنها اشاره ناامیدانه ناخوشایند توسط ناخدا استفان استامکوس با اشاره به بررسی متقابل اسکات میفیلد بود که شب کوچروف را پس از شیفت و 46 ثانیه به پایان رساند: “این احتمالاً مردی است که در آنجا به دنبال یک عکس کوچک ارزان در آنجا است.”

اما حتی در اواسط مرحله پلی آف ، جایی که استاندارد داوری به طرز ناخوشایندانه ای پایین آمده است ، استامکوس با لی و شریک زندگی اش گورد دوایر همدردی کرده است.

“بله ، من فکر می کنم آنها گفتند که آنها فکر نمی کردند این کار مخرب یا هر چیز دیگری باشد.  استامکوس گفت: “این همان چیزی است که هست.”  “منظورم این است که آنها فرصتی برای تماشای تکرار آن مثل ما ندارند.  ما از داوری شکایت نخواهیم کرد – اکنون هیچ کاری نمی توانیم در این مورد انجام دهیم.

“ما روی بازی بعدی تمرکز خواهیم کرد.”

بازی بعدی نوعی است که به شما کمک می کند تاریخ به یاد بیاورد این باند رعد و برق: بازی 7 با شانس پیروزی در هفتمین سری پلی آف متوالی.  و از همه مهمتر ، فرصت ادامه دادن به ستون فقرات پیروزی برای جام استنلی مقابل مونترال یا وگاس.

باید باور داشته باشید که این بازی بدون کوچروف ، خطرناکترین سلاح تهاجمی در این پلی آف با 27 امتیاز خیره کننده در حال حاضر انجام خواهد شد.

هیچ اطلاعی در مورد شرایط وی وجود ندارد ، اما تصور بازیکنی سخت است که 58 دقیقه به علاوه بازی را در چنین مقیاسی از دست بدهد و به نوعی خوب است که 48 ساعت بعد به تیم بپیوندد.

اگر آنها خیلی تمایل داشتند ، لایتنینگ حتی می توانست طعم تلخی از این واقعیت بدست آورد که میفیلد با نتیجه 8:44 نتیجه را مساوی کند و پس از پایان شب کوچروف در قانون باقی بماند.  او فوق ستاره را با یک معاینه متقاطع به جلو آورد که به نظر می رسد روی ستون فقرات راست و کمر او تأثیر می گذارد.

اما ، بازهم ، هیچ ناامیدی آشکاری از این تغییر بی رحمانه یا ادعای استامکوس وجود نداشت که قضات تصمیم گرفتند که میفیلد را مجازات نکنند ، زیرا آنها اعتقاد نداشتند که جرم او به اندازه کافی مخرب برای تبرئه یک خردسال بود.

هر بازی از مرحله پلی آف جام استنلی را بدون کسوف زندگی کنید.  به علاوه در مسابقات پیش NHL ، آژانس رایگان ، Blue Jays & MLB ، مسابقات پلی آف آف NBA و موارد دیگر شرکت کنید.

جان کوپر ، سرپرست سرمربی لایتنینگ ، وکیل سابق گفت: “من نمی دانم این گفته شده است.”  “عجیب خواهد بود ، اگرچه ، اگر بگوییم این سو mal نیت نبود ، حدس می زنم شما تعیین می کنید … زیرا من فکر نمی کنم که در کتاب قانون باشد.  این بررسی متقابل باید مخرب باشد ، من فکر نمی کنم این کلمه باشد ، اما نمی توانم تأیید کنم که گفته شده است.

“من فقط می دانم که واقعاً نزدیک به یکی از کارمندان اتفاق افتاده است ، اما او این را ندیده است.

“ادامه بده”.

در واقع ، آنها این کار را در ابتدا در بازی 6 انجام دادند ، و با نتیجه 2-0 برتری مقابل گل های بردن پوینت و آنتونی چیرلی را رقم زدند.  خرده فروش پوینت در پایان یک تغییر قاطع ، سری او را به 9 بازی متوالی باورنکردنی با یک گل گسترش داد – یکی از رکوردهای تاریخچه رجی لیچ.

اما ساکنان جزیره ساکت نرفتند و با چاقوی جردن ابرل و زیبایی مایفیلد و سرانجام برنده هیجان انگیز آنتونی بوویل از وقت اضافه 1:04 بلیک کلمن بازگشتند.

“من فکر می کنم ممکن است سرعت سوم در سرعت سوم بالاتر باشد [period] پوینت گفت: ”  “کمی سریع تر به جن.  آنها شانس خود را گرفتند.  “

استامکوس گفت: “این یک بازی سرگرم کننده بود و ما باید تکالیف خود را انجام دهیم.”

این اولین بازی 7 آنها در سال 2018 برابر واشنگتن است که فرصت صعود به فینال جام استنلی را از دست دادند.  آنها در سال 2016 برابر پیتسبورگ شکست مشابهی را متحمل شدند.

اما از آن زمان ، آنها نیز بر این قوز غلبه کرده اند – قهرمانی بالون ادمونتون را در ماه سپتامبر برنده شده و یک شجره بی نظیر را نشان می دهند.  شاید به همین دلیل به نظر می رسید که آنها به دلیل شکست جانانه ساکنان جزیره بسیار آرام بودند ، که آنها را با دست انداز ، کبودی و بدتر از آن روبرو کرد.

کوپر گفت: “من فکر می کنم با وجود دو تیم با کیفیت مانند این شما انتظار چنین چیزی را دارید ، انتظار چنین سریالی را دارید.”  “و شما در حال حاضر اینجا نشسته اید ، دقایقی پس از از دست دادن یک بازی در وقت های اضافه ، گنگ است.  اما در پایان ، بسیاری از چیزهای خوب از امشب حاصل می شود.

“سلام ، فقط یک برد از رسیدن به فینال جام استنلی باقی مانده است ، بنابراین اگر بخواهید به من بگویید مثل جهنم خواهم بود ، آن را می گیرم.”

“بنابراین ما اینجا هستیم.”

با وجود تمام دلایلی که ممکن است انجام ندهند ، آرام باشید و ادامه دهید.

  • عرفان مصطفی پور