آذر نیوز

بررسی تخصصی اخبار با آذر ماهی ها

بررسی تخصصی اخبار با آذر ماهی ها

پیوندها

 

میکروب ها مانند آهنگ های فیلم های محبوب دیزنی هستند.  مقدار کمی قرار گرفتن در معرض برای شما مفید است ، اما اگر فرزند داشته باشید ، احتمالاً بیش از حد مصرف کرده اید و در صورت ویروسی شدن ، خداوند به همه ما کمک خواهد کرد.  اگر از این همه گیری به عنوان فرصتی استفاده کرده اید و می توانید درک کنید که جهان پیرامون شما چگونه نوپا است ، دو گجت جدید Dyson به گونه ای طراحی شده اند که به شما اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در هوا و گرد و غبار شماست ، می دهند.

هیجان انگیزترین گجت جدید Dyson V15 Detect (1399 دلار) است که از لیزر و نمایشگر جدید استفاده می کند تا اطلاعات بیشتری درباره آنچه که در کف سخت شما اتفاق می افتد به شما ارائه دهد.

Dyson V15 Detect دارای لیزری است که به شما نشان می دهد کف شما چقدر کثیف است.

شما به احتمال زیاد قسمتهای کف خود را بیش از حد تمیز کرده و قسمتهای دیگر را به اندازه کافی نزدیک نمی کنید ، اما اگر کف مناسبی دارید که گرد و غبار را خیلی واضح نشان ندهد ، احتمالاً نمی دانستید.  لیزر جدید (ایمن برای چشم و حیوانات خانگی) در تمیز کننده کف سخت ، تمام گرد و غبار روی زمین را نشان می دهد تا شما را خوشحال یا (به احتمال زیاد) وحشت زده کند.

من تعجب کردم که فهمیدم وسط راهرو پرترافیک من آنقدر گرد و غبار نیست ، بلکه کشورهایی که هیچکس قدم در آن نمی گذارد مانند یک نمایش ترسناک به نظر می رسند.  بعضی از قسمتهای آپارتمان من وجود دارد که من باید سه بار در هفته تمیز کنم ، و قسمتهای دیگر ممکن است فقط هر دو هفته یک بار نیاز داشته باشند.  البته لیزر فقط در تاریکی هوا کار می کند ، اما چه کسی دوست ندارد شب ها با چراغ خاموش جاروبرقی کند؟

همچنین صفحه جدیدی وجود دارد که اندازه ذرات مکیده شده شما را خرد می کند.  من می خواهم اطلاعات بیشتری در مورد آنچه ذرات انجام داده اند ، یا اینکه برنامه ای وجود دارد که با گذشت زمان آن را ردیابی می کند تا بتوانید بینشی کسب کنید ، اما در حال حاضر مفید است که بدانید من ذرات بسیار کوچکی دارم که باعث آلرژی و به همین دلیل عطسه می کنم

همچنین دیدن میزان افزایش اعداد نیز مفید است زیرا شما می دانید چه موقع یک منطقه ساخته شده است ، گفتن آن ممکن است دشوارتر از آن باشد که تصور می کنید.  این فقط اولین نسل از این سیستم Detect است ، بنابراین مدل سال آینده احتمالاً اطلاعات مفیدتری را ارائه می دهد.

جدید Dyson Hot + Cool می تواند میزان فرمالدئید موجود در هوا را به شما بگوید.

دستگاه جدید دیگر Dyson Hot + Cool Formaldehyde (899 دلار) است.  هر ساله یک ماده شیمیایی جدید یا چیزی وجود دارد که باید از آن بترسید و امسال این ماده فرمالدئید است.  در حالی که دستگاه های تصفیه هوای قبلی دایسون فرمالدئید را تصرف می کردند ، اما آنها نمی توانند آماری از میزان موجود در شما ارائه دهند.

احتمالاً نمی دانید که باید نگران فرمالدئید باشید (من مطمئناً این کار را نمی کنم) ، اما ظاهرا این ماده می تواند سالها از شر مبلمان و سایر وسایل خلاص شود و در صورت استنشاق در غلظت های کافی ، باعث ایجاد مشکلات جدی در سلامتی شود.  این یک مشکل بزرگتر در سایر نقاط جهان است ، اما مواردی مانند پلاستیک (از جمله دستگاه پخش) ، برخی از اشکال عایق قدیمی و مبل های ارزان قیمت می توانند مقصر باشند.

  • عرفان مصطفی پور