کانادا پست ادعا می کند که 950،000 مشتری در معرض نقض داده ها هستند
ارائه دهنده نامه ملی کانادا می گوید حمله بدافزار به یکی از فروشندگان 44 مشتری بزرگ این شرکت را در سراسر کشور و بالقوه نزدیک به یک میلیون نفر تحت تأثیر قرار داده است.
کانادا پست روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت که یکی از ارائه دهندگان آن ، ارتباطات کامپورت ، در یک حمله سایبری سیستم های خود را به خطر انداخته است.
Commport چیزی است که به عنوان ارائه دهنده تبادل الکترونیکی داده شناخته می شود ، به این معنی که داده های مانیفست را مدیریت می کند تا مشتریان تجاری را با بسته های بزرگ ارسال کند. سیستم آن به اطلاعاتی مانند نام و آدرس فرستندگان و گیرندگان هنگام ارسال بسته های بزرگ دسترسی دارد.
این شرکت می گوید 44 نفر از بزرگترین شرکت های حمل و نقل کانادا در این ماجرا دخیل هستند و حمله سایبری اطلاعاتی را درباره محموله هایی که بین جولای 2016 و مارس 2019 انجام شده اند دریافت کرده است.
کانادا پست می گوید 97٪ از اطلاعات سرقت شده نام و آدرس است. در سه درصد موارد ، شماره تلفن و آدرس ایمیل گرفته شده است.
هیچ اطلاعات مالی در دسترس نیست ، اما کانادا پست می گوید به نظر می رسد اطلاعات مربوط به 950،000 کانادایی گرفته شده است.
کانادا پست گفت: “ما هم اکنون از نزدیک با ارتباطات کمپورت همکاری می کنیم و کارشناسان امنیت سایبری خارجی را برای بررسی و اقدام کامل درگیر کرده ایم.” “ما به طور پیشگیرانه به مشتریان مشاغل مربوطه اطلاع می دهیم و اطلاعات و پشتیبانی لازم را برای کمک به آنها در تعیین مراحل بعدی فراهم می کنیم. علاوه بر این ، به دفتر کمیساری رازداری اطلاع داده شده است.”
باز هم هست.
- ۰۰/۰۳/۰۷