توییتر اولین اشتراک پولی را در کانادا و استرالیا راه اندازی می کند
TORONTO – کانادایی ها در میان اولین کاربران توییتر خواهند بود که به بسیاری از ویژگی های جدید دسترسی دارند ، اما برای اولین بار این پیشنهادات با پرداخت هزینه ارائه می شود.
غول فناوری مستقر در سانفرانسیسکو روز پنجشنبه از Twitter Blue – اولین محصول اشتراک پولی خود – رونمایی کرد. هزینه این شایعات طولانی مدت 3.49 دلار در ماه برای کانادایی ها خواهد بود و قبل از رسیدن به ایالات متحده و مقصد بین المللی در اواخر سال جاری ابتدا در دسترس کاربران iOS در این کشور و استرالیا قرار خواهد گرفت.
Twitter Blue مشترکین را قادر می سازد تا پوشه هایی برای توییت های دارای برچسب ایجاد کنند ، به حالت خواندن دسترسی داشته باشند که پست ها و موضوعات را به شکلی زیبا ارائه می دهد و پشتیبانی تخصصی و سریع مشتری را دریافت می کنند.
مشترکین همچنین به ویژگی “لغو” دسترسی خواهند داشت که به آنها امکان می دهد تایمر حداکثر 30 ثانیه را برای ویرایش توییت ، پاسخ یا موضوع قبل از انتشار تنظیم کنند.
این شرکت می گوید قصد ندارد نسخه رایگان توییتر را که مدتهاست به کاربران ارائه می دهد حذف کند.
در حالی که پلتفرم توییتر برای طیف گسترده ای از کاربران طراحی شده است ، مدیر ارشد شرکت مدیریت محصول گفت که Twitter Blue برای مجموعه بسیار خاصی از کاربران – به اصطلاح کاربران فوق العاده ، که کاملاً به پلت فرم متعهد هستند و وقت زیادی را صرف آن کنید ، چه برای اوقات فراغت و چه برای کار.
سارا گفت: “یکی از مواردی که درباره آن بسیار فکر کرده ایم ، فوق العاده جذاب ترین و پرشورترین کاربران فوق العاده ما در توییتر است که اغلب می خواهند تجربه خود را به سطح بالاتری برسانند. ما همیشه چیزها را مطابق نیاز آنها نمی سازیم.” باکپور به مطبوعات کانادایی گفت.
“Twitter Blue … به ما امکان می دهد یک محصول اشتراک پولی ارائه دهیم که واقعاً پاسخگوی نیازهای فوق العاده کاربران پرشور باشد.”
Bakepur گفت ، او کانادا را برای راه اندازی انتخاب کرد ، زیرا در آن تعداد زیادی کاربر فوق العاده به دنبال ویژگی های جدید هستند.
پاول برنز ، مدیرعامل توئیتر کانادا گفت ، این بازار همچنین به این دلیل انتخاب شد که میزبان خلبانان قبلی بود ، از جمله آزمون “پنهان و پنهان” و مرکز مهندسی است که شرکت قصد دارد در تورنتو افتتاح کند.
معرفی Twitter Blue در حالی صورت می گیرد که غول های فناوری با درخواست های فزاینده ای برای تنظیم مقررات و نگرانی در مورد وابستگی آنها به تبلیغات برای کسب درآمد روبرو هستند.
به عنوان مثال ، دولت لیبرال در کانادا مدت ها است که از قانون جدید که می تواند شبکه های رسانه های اجتماعی را مجبور به پرداخت مالیات و حذف محتوای نفرت انگیز از سیستم عامل خود ، با 24 ساعت مشخص شده ، ناراحت کرده است.
در همین حال ، اپل انتقادات تبلیغاتی را با به روزرسانی iOS در آوریل برای آیفون و آیپد هدف قرار داده و برنامه هایی مانند Twitter را مجبور کرده است قبل از اینکه بتوانند هرکسی را در برنامه ردیابی کنند ، از تک تک کاربران رضایت بگیرند.
فقط در سه ماهه اول سال 2021 ، توییتر 899 میلیون دلار درآمد تبلیغاتی داشت.
توییتر در یادداشتی برای سهامداران گفت: به روزرسانی اپل تأثیر “متوسط” بر درآمد تبلیغات خواهد داشت.
باکپور در پاسخ به این س ifال که آیا Twitter Blue قصد دارد جریان های درآمدی را که می توانند قابل اعتمادتر از تبلیغات باشند معرفی کند ، گفت: درآمد تبلیغات این شرکت برای سه ماهه اول 32٪ بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است و گفت که این شرکت قصد دارد جریان های درآمد خود را متنوع کند.
وی گفت: “این یک اقدام هوشمندانه است و تبلیغات بخشی از این تنوع است ، اما داشتن خطوط بیشتر به ما کمک می کند تا در آینده خود سرمایه گذاری کنیم.”
به عنوان بخشی از این افزایش ، توییتر ناشر خبرنامه Revue را در ژانویه و Scroll ، یک سرویس اشتراک که تبلیغات را از سایت های خبری حذف می کند ، در ماه مه خریداری کرد.
رویکرد Twitter به پیشنهادهای پرداختی به دنبال اقدامات مشابه YouTube است ، که یک سرویس برتر برای حذف تبلیغات در طول فیلم های $ 11.99 دلار دارد.
بیک پور با ارائه گزینه پولی خود ، امیدوار است که توییتر در مورد خواسته کاربران از تجربه رسانه های اجتماعی خود ، حتی بیشتر بیاموزد.
وی گفت ، “همه همیشه در مورد نظرات خود در توییتر بسیار واضح هستند ، اما کاربران فوق العاده ما خصوصاً مفید هستند ، بنابراین من فکر می کنم که سیگنالهای بسیار خوبی خواهیم گرفت.”
این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در 3 ژوئن 2021 منتشر شد.
- ۰۰/۰۳/۱۴