آذر نیوز

بررسی تخصصی اخبار با آذر ماهی ها

بررسی تخصصی اخبار با آذر ماهی ها

پیوندها

 

در پس زمینه بسیاری از بیمارستانهای کشور که با کمبود اکسیژن پزشکی مایع روبرو هستند ، به دلیل افزایش تعداد موارد Covid-19 ، یک زن 26 ساله در شاه هاهانپور در اوتار پرادش برنده “سیلندر vaali bitia” هوشیار (دختر با یک سیلندر اکسیژن) برای تلاش برای کمک به بیماران ویروسی با گاز نجات دهنده زندگی.

برای آرشی ، که کمک می کند تا سیلندرهای اکسیژن را به افراد نیازمند جامعه خود برساند ، با دیدن پدرش که از ویروس رنج می برد ، فکر تبدیل شدن به یک سامری خوب شد.

ارشی پس از دویدن از ستون به تیر ، برای تنظیم بالن اکسیژن برای پدرش ، ارشی متوجه شد که خانواده های بسیاری دیگر مانند خانواده های وی در منطقه مادار هل در شاهاهانپور وجود دارند که در تلاش برای یافتن منابعی برای عزیزانشان هستند.

بنابراین ، به محض اینکه پدرش از ویروس بهبود یافت ، آرشی با گشت در شاهاهان پور ، توزیع سیلندرهای اکسیژن را به صورت رایگان انجام داد.  تاکنون ، او و دو برادرش 20 استوانه توزیع کرده اند.

آرشی روز اول با یادآوری آغاز سفر بشردوستانه خود به رمضان گفت که وضعیت بد رفتاری پدرش مشور شروع به وخیم شدن می کند و با مثبت شدن آزمایش Covid-19 بدترین ترس او تحقق می یابد.

در حالی که وی در منزل منزوی بود ، سطح اکسیژن وی شروع به کاهش کرد و دکتر از من خواست که یک سیلندر اکسیژن ترتیب دهم.

با این حال ، وقتی به مقامات مراجعه کردم ، به من گفتند که بیماران در منزوی خانه نمی توانند سیلندر اکسیژن دریافت کنند و به گفته آرشی به من توصیه شد پدرم را در بیمارستان بستری کنم.

ارشی به PTI گفت: “علی رغم رفتن از یک ستون به ستون دیگر ، من قادر به ترتیب سیلندر نبودم. با ناامیدی بیشتر ، من به نوعی موفق شدم آن را از دفتر قاضی شهر تهیه کنم.”

وی افزود: “سپس از طریق واتس اپ با سازمانی اجتماعی مستقر در اوتاراخند تماس گرفتم که اکسیژن را برای پدرم تأمین می کرد و پس از آن وی از بیماری بهبود یافت.”

وی گفت ، بعد از این حادثه ، من فهمیدم که خانواده بیماران COVID که به اکسیژن نیاز دارند ، باید چه چیزی را پشت سر بگذارند.

“26 ساله ، با بیان اینکه او پول نگرفت

زن جوان برای کارهای قهرمانانه خود نه تنها از کسانی که به آنها کمک کرده ، بلکه از سوی سیاستمداران دولت نیز لورن زیادی دریافت کرده است.

تنویر خان ، رئیس منطقه شاهاهانپور حزب سماجادی ، گفت که آرشی مأموریت دارد تا سیلندرهای اکسیژن را به نیازمندان تأمین کند.

هان به PTI گفت: “در میان Covid-19 ، آرچی بدون اینکه نگران زندگی خودش باشد ، مشغول کار تاریخی است.”

سید نواد ، ساکن محلی ، با تحسین آرشی ، گفت که همسرش سه سیلندر اکسیژن برای پدر مثبت خود ، کوید-19 برای او فراهم کرده است.  وی گفت: “خداوند همه آرزوهایش را برآورده کند.”

در همین حال ، Shahjahanpur SP Gautam ، مدیر ارشد پزشکی ، گفت که هیچ کمبود اکسیژن در منطقه وجود ندارد و تأکید کرد که گاز نجات دهنده برای بیماران Covid-19 که در خانه در انزوا بودند ، تامین می شود.

وی گفت: “در این منطقه اکسیژن کمبودی وجود ندارد و اکسیژن در بیمارستان ها موجود است. علاوه بر این ، افرادی که به Covid-19 آلوده شده اند و در منزل منزوی هستند توسط قاضی دادگستری سیلندر اکسیژن تهیه می شود.”

(با ورودی های PTI)

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان مصطفی پور