آذر نیوز

بررسی تخصصی اخبار با آذر ماهی ها

بررسی تخصصی اخبار با آذر ماهی ها

 

دو دستگاه از اولین اتوبوس های مدرسه برقی BC این هفته در منطقه مدرسه سوک در جزیره ونکوور به جاده رفتند.

مدرسه منطقه 62 یکی از 13 منطقه ای است که با کمک وزارت آموزش و پرورش BC ، اتوبوس های برقی خریداری کرده است که 13 میلیون دلار برای 18 اتوبوس در سراسر استان فراهم کرده است.

وزارت تخمین می زند که 18 اتوبوس می توانند به حدود 1300 دانش آموز در روز خدمات ارائه دهند.

هزینه هر اتوبوس برقی در حدود 350،000 دلار است ، در حالی که برای یک اتوبوس مدرسه دیزل با متوسط ​​قیمت حدود 150،000 $.

تریسی سیروتا ، مدیر حمل و نقل در منطقه مدرسه سوک ، گفت که آنها حدود 118000 دلار بودجه از وزارت آموزش و پرورش به همراه کمک مالی 65000 دلار خنثی از کربن دریافت کردند.  آنها همچنین 180 هزار دلار بودجه منظم برای جایگزینی اتوبوس دیزلی دریافت کردند که در اتوبوس های جدید و شارژرهایشان سرمایه گذاری کردند.

راوی پارمر ، رئیس شورای منطقه ، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “این یک نقطه عطف باورنکردنی در تلاشهای ما برای ارتقا innovation نوآوری و پایداری در کارهایی است که در منطقه مدرسه سوک انجام می دهیم.”

“ما فوق العاده از بودجه این اتوبوس الکترونیکی و همچنین از نظر توانایی حمل و نقل دانش آموزان که با اهداف ما در زمینه کاهش اثر کربن و بهبود فرصت های یادگیری در محیط مطابقت دارد ، سپاسگزاریم.”

بر اساس برآوردهای داده های ایالات متحده از سال 2018 ، سیروتا انتظار دارد که 40٪ کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری را شاهد باشد.  از نظر سوخت ، پس انداز قابل توجهی خواهد بود.  سیروتا گفت که اتوبوس دیزلی برای پر کردن برای یک سفر 550 کیلومتری حدود 175 دلار هزینه دارد ، در حالی که شارژ اتوبوس برقی حدود 50 دلار برای برق هزینه می کند.

برنامه این است که در صورت لزوم اتوبوس ها را یک شب و هنگام ناهار روشن کنید.

اما اتوبوس ها به ترمز احیا کننده نیز مجهز هستند.

یتیم به کاترین مارلو ، میزبان All Points West گفت: “آنها 220 کیلومتر برد دارند که می توانند مسافت را طی کنند.”

“اما نکته خوب در مورد ترمز احیا این است که آنها بسته به میزان استفاده شما از پدال گاز می توانند به طور بالقوه بیش از 220 کیلومتر را طی کنند ، زیرا وقتی پای خود را کمی از پدال گاز بلند می کنید ، ترمز احیا شروع می شود.  “

رانندگان ، از جمله Al Kovalko ، آموزش ویژه ای برای درک تمام اجزای الکتریکی وسایل نقلیه جدید خود دیده اند.

کووالکو گفت: “تجهیزات ما بسیار متفاوت است.”

“به نظر می رسد چیزی خارج از جنگ ستارگان است.”

یتیم گفت: پس انداز هزینه تنها بخشی از سود است.  کاهش انتشار کربن بخشی از برنامه استراتژیک منطقه است.

سیروتا گفت: “من فکر می کنم که به طور کلی مزایای عظیمی را به دلیل کارآیی ، کاهش هزینه و فقط مزایای کلی بهداشت و محیط زیست خواهیم دید.”

دو اتوبوس جدید در سووک بخشی از ناوگان 45 اتوبوسی هستند که سیروتا امیدوار است به موقع کاملاً برقی شود.

  • عرفان مصطفی پور